♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

May 2, 2009

Tepuk dada tanya lah selera ..

Askum..
buat pertama sekali aku ingin memohon maaf jika ada pihak yang terasa selepas membaca blog ini..bukan niatku untuk mengguris hati sesiapa..sekadar meluahkan apa yang terpendam selama ini..genap seminggu lebih hidup aku x terurus mengenangkan ape yang telah berlaku..Tuhan itu Maha Kuasa..sekelip mata sahaja Dia bisa merubah apa yang telah kita rancang selama ini..aku tak berani nk cakap2 lebih2..cukup lah aku ckp yang aku kekurangan semangat untuk teruskan hidup..bagaimana aku mahu teruskan hidup jika semangat aku ada pada dia yang telah pergi?
adakah dia akan datang kembali? Tuhan sahaja yang tahu bagaimana sakit n pedihnya hati ni..mungkin ini balasan kerana menghukum insan yang tidak berdosa..sesungguhnya Tuhan Maha Adil..perbuatan jahat pasti akan dibalas dengan jahat..begitulah sebaliknya..walau aku tahu itu mustahil, tp aku tahu satu hari nanti, kebahagiaan akan datang kepadaku..aku hanya perlu bersabar ..mungkin ini harga yang aku perlu bayar untuk mendapat sebuah kebahagiaan yang berkekalan..adakah aku telah tersilap langkah? perlukah aku simpati kpd insan yang tidak pernah merasa apa dalam hati ini? Aku teringin dia ada waktu aku perlukan dia tp dia hilang waktu aku hilang pertimbangan arah..
sanggupkah aku menghukum dia atas ksalahan yang sampai kini masih tidak diketahui puncanya?
namum begitu, perlukan aku menanti dia?
aku tidak mempunyai satu jawapan kepada soalan itu..ini bermakna aku masih belum dapat mencari apa sebenarnya yang aku perlukan..aku mangaku aku semua org pernah membuat ksalahan..tetapi wajarkah kita menghukum insan yang baru mengenal erti hidup ini?
tepuk dada tanyalah selera..

wslm..



0 comments: