♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

January 31, 2010

Lost update.

Hai, hai. it has been a long time i have'nt update my blog. OMG, kali ni mmg buzy gila. Mcm dah tak cukup time je 24 hour tu. Rasa mcm nak bubuh surat kat peti cadangan je supaya ditambahkan masa setiap org menjadi 36 jam. Adoi, terlalu banyak benda yang nak disetelkan awl bulan ni. Biase lah, dah nak spm. Jadi semua benda ada perancangan masa dia. Lalala....

Humm, boleh dikatakan bulan satu ni aku tak ada time langsung nak bukak komputer, apatah lagi nak update blog. Sorry for all blogger, saya tak dapat nak membuka blog anda. And, the one thing succeed yang aku dah berjaya buat is aku dah berjaya arrange masa tucen aku yang dengan BAIK punya. Punye lah aku merana bulan ni nak kena cari tucen. Alhamdulillah, sekarang ni masa tucen aku dah tak pack sgt. Dah cantik dah masa dia. Harap - harap result pun nanti cantik la jugak. Haha.

Ahha, tak sangka lak aku sekarang dah nak masuk bulan dua. Cuba chek balik entry aku bulan satu, haha. mcm tak de je kan. Ok, memandangkan hidup aku dah stabil sikit, aku akan cuba sedaya upaya aku untuk selalu update blog and twitter aku. And, and dah tak nak ketinggalan lagi talk show and cerita korea. Can i be like someone tuh? yang kata dah tak nak fikir pasal korea, nak fikir pasal org putih je. HAHA, lantak mu lah. None of my businees. Yang penting, aku bahagia. Lalala. BYEBYE.





notaciput : Dah update tgk music bank! hebat kan? urm, jadual tak ciap lagi. Lets do it now...



Love, suhaila ♥

0 comments: