♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

February 20, 2010

Finally, cuti dah habis.

Hee, boleh tak kalau aku nak cakap yang kenapa cuti sekolah MACAM kejap sgt eh? Ye, macam je. Walaupun aku tahu seminggu tuh terlalu lama tp aku tetap nak cakap kejap jugak. Adoi, bukak sekolah terus exam. Tak boleh nak cepat lagi ke cikgu? Humm. since aku baru masuk Jai, aku takot la pulak nak ambik paper physic and chemistry. Dia kate nak tgk paper and result nanti. Adoi, sape nak tolong aku ni. Cikgu, saya tak nak ambik paper physic and chemistry boleh tak?? Dua paper je k. Hee, stress nye aku. Boleh pengsan ni.
ff
Aku marah ni. Series aku mmg tengah marah. Aku rasa mcm dah berjuta buku aku bukak, tapi mcm kosong je otak aku. I'm not ready yet nak ambik exam, ok!. Someone, plizz help me. Aku ada 36 jam je lagi nak ambik paper exam. Please go back. Huh, mcm spm je. Kalau spm, aku rasa aku dah koma kuut. Ingatkan nak rehat la time cuti ni. Hee, mmg rehat sgt la kan? sumpah, happy gila ni.!
ff
And, and homework aku dah tak larat dah nak buat. Ada lagi 3. Huh, bunyi mcm sikit je kan. Tapi aku mmg dah tak larat. Its supposed to be aku study malam ni tapi tertekan sgt la. So, aku rasa mcm nak online ke chatting ke. If dulu, series bila aku chatting je, aku jadi tenang gila. But now, aku lagi mcm tertekan sbb tak belajar lagi and homework tak siap lagi. Okey, ada seminggu lagi nak kena hantar. Fighting la kan? OMG.
ff
Besok, i have no time nak study bnda lain sbb aku ada seminar addmath about 8 hour kat prestig. Mula pukul 10 pagi and habis pukul 6 ptg. Bapak lama gila kan? Harap - harap aku tak tepu kat situ. Tu masalah pertama. Masalah kedua 'aircond'. Sejak dua menjak ni aku mcm allergik aircond je. Dah la aku ni tak boleh tahan aircond, then pening lalat pulak tu. Kalau jadi mcm tu besok, series aku nangis terus je. Harap - harap aku tak beku besok kat dalam audotorium tu. Nak solat hajat mlm ni.
ff
Ok lah. Risau aku dah tahap kemuncak ni. BYEBYE.



Love, Suhaila ♥

0 comments: