♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

April 11, 2010

First impression going to Central Market.

Perrh, firstly aku mmg dah tanak pergi sana kalau sorang - sorang or tak ada laki. Orang kat situ bapak arh muka mcm gangster terbaik punya. Aku dah kecut - kecut dah bila turun dari tren tu. Aku n Atiqah je time tu. Mmg ni la first time kitaorang takot jalan pergi KL. haha. Gedik je kan? -__- tak sangat la. Memang patut pun takot. Am i right?
s
And, and mmg bosan aku cakap. Rasa menyesal je keluar duet RM 2.30 untuk tambang train. Tu baru pergi. Bayangkan la balik, makan semua. Memang tak berbaloi langsung. And, aku benci betul sbb tak dapat cari toilet die. Shiit betul. So, aku cadang nak bla je dari situ. Then kitorang jalan - jalan kat klcc. Oke, keluar duit lagi. Haishh. then tgk wayang cerita the clash of titans. Damn best gila cerita tu. Jangan lupa tgk oke. Cume bapak ramai n penuh gila. Jadi dapat seat pun yang kat tempat gilaa la kan? haha. Damn best.



Love, suhaila ♥

0 comments: