♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

August 6, 2010

Get it enough.!

Haih, kira - kira ada tak dalam sebulan lagi nak trial? OMG, lebih kurang la. Yang tak best nyer aku nak kena tempuh dulu raya dan puasa. Aku tengah bayangkan ape yang akan aku hadapi sepanjang aku puasa ni sambil buat persediaan nak ambil exam. humm.

Dah berapa lama ye aku dah tak update blog? Aku mmg dah tak ada masa langsung nka update blog aku. Aku kena study jee. Then aku kena pergi banyak kelas tambahan. Hiah, aku rasa masa aku habis dengan pergi kelas tambahan je. So, aku mmg tak kan berapa nak jaga sangat la blog aku ni. I'm so sorry.

From now on, aku ada 100 hari je lagi nak SPM. Ape yang aku rasa sekrang? Aku rasa nak lari dari kenyataan yang kau dah nak amek exam. Aku tak boleh terima hakikat yang aku akan ambil spm. Tapi dalam masa yang sama, aku nak cepat - cepat habis sekolah. Tappi aku sedih kalau berpisah dengn kawan aku. Mana tahu aku tak kan jumpa dah kawan macam ni bila aku dah kuar sekolah nati. Serious aku sedih nanti. Eventhough ada telefon, facebook sume tapi tak kan sama dengan hari- hari aku yang everyday jumpa kawan aku kat sekolah. Lepak sama - sama sume. Sob..sobb..

Aku telah diharamkan untuk update blog aku pada weekday. So aku terpaksa amek risiko yang aku kena update blog aku weekend je. Boleh la. Daripada tak update langsung. Haha. itupun belum tentu lagi aku akan menghadap komputer, ahaha.


notakeciksaya : Harap maaf. Fon saya telah rosak. Dan saya tengah pakai fon adik saya. Jadi mcm bermasalah cikit. sorry.

1 comments:

Cik Nurul said...

salam perkenalan..selamat menempuh alam peperiksaan yer...bila dah habis ekolah pasti akan merindui detik-detik itu...