♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

June 8, 2010

Finally..

Thnx God i can rest now. Serious penat sangat-sangat-sangat lately ni. Planning aku nak rest weekend after exam terbantot sbb aku kena pergi Motivasi Alihan Pelajar. Tapi seriously weh, best gilaa! Best dari segi apa? huumm, of course la sbb isi motivasi tu. Haha. I hope this time boleh buat aku berubah betul - betul la. Dah tak nak main - main dah. Macam dah realize yang aku ni betul - betul nak ambik exam tahun ni. Haha. knp? selama ni aku main - main ke? Exactlky perfect! Because of that koot parents aku hantar aku pergi seminar tu. But, DAMN BEST weh. Walaupun mcm agak sedih berpisah dengan kawan - kawan motivasi aku tu.j
jkkj
First aku datang, the first person yang aku tegur is Shakirah. Haha, die form4. Mule - mule aku duduk kat sebelah dia. Sebelah aku lagi budak mana ntah. Bapak bising dia membebel - bebel sbb kena paksa masuk motivasi tu. Haihh, masih adakah orang mcm tu? After a few minute, bila dah nak start, dorang tukarkan tempat ikot tingkatan. Haha, ade jugak junior aku yang terlepas duduk kat barisan form5. Shakirah form 4 tu duduk sebelah aku kat barisan form5. Die kate nak belagak jadi form 5 jap. Haha, sebelah aku lagi nama dia Maisarah. Haha, mule - mule aku mcm sombonk dengan dia. Cakap dengan Shakirah je. At last, baru lah mule bercakap dengan Maisarah. And, yang paling best Shakirah pun lepak jugak dengan dia. So, from that time. kiteorang kawan lah until at last. Best weh! macam dah kenal lama. Banyak gilaa bnda cerita :)


Maisarah, me and Shakirah :)
Aku and Shakirah mmg pakai baju yang sama je for the whole two days. Mmg sama -__-

Fyi, aku, mai and shakirah mmg kawan sesama kiteorang je. Bercerita, gossip, gelak sume mmg sama - sama. And, suddenly kawan pulak dengan budak kat sebelah shakirah. Their name is Fatin's. Haha, Both name are Fatin. Can't remember Fatin apa. Haha, sorry guys. So, bile dah kawan, kiteorang 1 row sebelah- menyebelah ni mmg jadi satu geng laa. Damn bising gilaa. Tapi syok siot.. Tangkap gambar, makan and gi solat sama - sama. Hari kedua baru meriah sikit sbb dah jadi 5 orang. Haha. So, kiteorang one row pun kawan la. :)
Me, Maisarah and Fatin

Me, Maisarah and another Fatin. HAHA :)

me and one of fatin.

At last, this is our motivator.
dd
Happy gilaa dapat tangkap gambar dengan beliau. Dia mmg jadi idola aku since aku sekolah rendah lagi. Apa yang dia buat semuanya mmg buat aku bersemangat nak buat jugak. Haha, i really hope to be like him. This is our motivator, Dr. Tengku Asmadi :)


























3 comments:

Ummu Khalyf said...

MAP sangat best, dr pown penah pergi dah 2x heh tapi tu zaman dr mase mude2 remaja cute gi2, hehe =__= btw salam ziarah~ =)

Known as Shayla :) said...

tahu tak pe. best gilaa :)

Known as Shayla :) said...

salam ziarah doktor :)