♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

June 9, 2010

Magic of my life.

Wanna see the magic of my life? Ahha, i never thought that Motivasi yang aku pergi weekend hari tu betul - betul mengubah 50% hidup aku. Thanx God! Macam ada suatu suara yang bisikkan kat telinga aku bg semangat untuk fight for this life. Hahah. And yang paling penting, sekarang aku dah boleh kawal diri aku, boleh kawal minda aku. And boleh lawan - segala setan - setan yang datang nak menghasut aku tu. Aku rasa mcm pemikiran aku dah lain. Yes, no one can feel how i feel but i fell myself. Mmg lain sgt. Minda aku dah berubah. Bersyukur sangat sbb aku sedar sebelum terlambat.
a
Trust me, aku dah tak malas nak pergi kelas tambahan lagi. Yes, i admit kadang - kadang aku malas la jugak. But nak compare dengan dulu, once aku dah ckp aku malas nak pergi, mmg aku confident malas nak pergi. Tapi sekarang aku dah boleh tukar fikiran and lawan benda tu. Pemikiran aku bantu aku untuk lawan semua tu. Kan aku dah cakap, aku rasa mcm pemikiran aku dah lain. Aku mmg rasa weh. 100% surely. Hehe. Percaya atau tak, aku dah dapat kawal nafsu aku. Nafsu apaa?? haha. jeng..jeng..jeng..nafsu makan, nafsu tidur, nafsu baca novel, korea and semua la. I', promise myself untuk sambung semula lepas spm dengan syarat kena tepati janji which is tak boleh main - main time tengah spm ni. I can do it.
a
Hari ni, aku letih sgt. Percaya atau tak. Aku pukul 8 lagi dah keluar rumah pergi kelas program cuti. Then terus pergi extra class or seminar kat math clinic. Sedih tak? Lagi berapa minit kelas dah nak start, baru aku dapat makan. Tu pun bapak belanja teman aku makan sebab aku cakap aku tak nak makan sorang - sorang. Aku tak biasa mkn sorang - sorang. And finally aku mmg dapat lengkapkan kan apa yang aku tak faham time seminar tu. Now, aku faham apa yang dikatakan 'tahu apa yang kita tak paham'. i did it. Seminar tu habis exactly time yang ditetapkan. Haha, bapak amek aku bawak pergi makan.! Makan lagi..-_- . Coz aku ada 1 hour je lagi nak sambung kelas. Arrgh aku semenanye dah nak putus harapan dah sebab penat sgt. Tapi aku mcm mampu lawan benda tu walaupun susah beb. Haha, balik je aku terus pengsan sampai maghrib. Dah dua hari mcm ni. Pengsan petang - petang. Haha. Tidur la tu namanya. Bukan pengsan betul - betul.

a

Notakeciksaya : Actually aku baru je balik tucen ni. Haha, tucen lagi -__-. Penat seh. And, finally aku nak tidur puas - puas. BYEBYE.


0 comments: