♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

December 10, 2010

Aku dah sampai terengganu.

Damn cool. Tak hujan and tak panas. Tu ayat pertama yang aku cakap bila aku jejak kaki aku kat Lapanagn terbang Sultan Mahmod ni. Letih tak payah cakapla.Dari pukul 1030 lagi aku dah keluar rumah pergi KLIA.  Then flight delayed pulak. Aku paling tak suka duduk kat balai berlepas. Panas sgt. Mcm tak ada udara. Mungkin nanti ganggu sistem radar koot (haha, fizik nampak!) And, and aku benci jugak bila flight tu langgar - langgar dengan awan tu. Aku rasa mcm tunggang terbalik kat dalam flight tu. Punye lah mengucap banyak - banyak kali. Hish..

Finally, aku sampai jugak kat teranggau. Cool lapangan terbang dia. Aku rasa lagi tradisional dari KLIA. Nice and sweet. And ada air terjun tau kat lapangan tu. Cool gila. Aku dah mcm budak kampung dah kat situ. Budak kampung yang tak pernah tgk air terjun tinggi gilaa. Sekarang ni aku lebih memahami. hahaha

Aku nak bagitahu ni yang aku sanagt teruja dengan hotel yang kau pergi ni. Nama hotel tu ialah Primula Hotel. Primula Hotel ke Primula resort aku tak ingat. Haha, swimming pool dia mcm teruja sgt. Tak tahu lah kalau aku sebenarnya dah lama tak pergi bercuti so that aku lupa mcm mana swimming pool kat resort and hotel.

haha, k lah nantilah aku  update lagi bersama denagn gambar - gambar. Tak syok la sebab aku baru datang. And adik aku pulak nak guna. oke, BYEBYE.

1 comments:

mie said...

selamat bergembira...
heheeee