♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

December 21, 2010

Apa dah jadi dengan blog saya?

Nak kata lama tak ada lah lama sangat saya tinggalkan blog saya. Just cukup untuk saya pergi bercuti sudah la.  Aku rasa sebelum saku pergi bercuti aku tak de lah messy kan blog aku. Sekarng ni mcm dah rosak. Mcm ada org hack. Gila betul. Selama ni punye la banyak blog aku follow then now satu pun tak de. Mmg mcm tu or ada org yang buatkan.? Aku geram lah ni. Dahla aku dah lupa website kwn- kwn aku semua. Semua blog - blog aku dah lupa.

Adoi, aku tak tahu nak buat apa dah skrg ni. Semua url blog - blog dah tak ada. Mcm mana aku nak start follow balik ni? Haih..aku dah buntu tak tahu nak ambik dari mana. :(

0 comments: