♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

December 10, 2010

School is over!

The first thing yang aku harapkan adalah blogger - blogger yang lain menyambut kembali kedatangan aku untuk aktif balik dengan blogger ni. Mmg lama aku hilang semenanya. Tahun ni aku rasa mcm biskut jap. Kejap ada, kejap tak ada. Entry aku yang pertama untuk awal tahun adalah new year. Then selang berapa tu dah nak dekat entry end year. Mmg dasyat..

Tepat pukul 430 petang tadi aku bukan lagi pelajar sekolah. Tapi, tapi pelajar yang sedang menganggur. Sampai sekarang aku masih tak dapat nak qadha tidur aku yang tak cukup sepanjang exam ni. Aku rasa mcm freedom gilaa otak sbb dah habis spm. Ohh! Tak sabar rasanya nak rujuk balik novel n komik yang terpaksa aku tinggalkan, korean and anime aku yang terpaksa aku 'cutikan'.

Anyway aku baru saja balik dari tgk movie dengan member aku, Atiqah. Kiteorang tgk citer NARNIA. Aku suke weh. Mcmm teruja gilaa. Maklumlah first time tgk. Selama nia aku mana pernah tgk. Hekhekhek..tapi tak apa lepas ni mmg aku akan update sume citer - citer yang aku rasa mcm dah lama nak ketinggalan. Wait and see ya.

Btw, tomorrow aku nak freedom kan otak aku and aku nak pergi holiday. Actually bukan holiday apa pun. Cume now bapak aku banyak pergi outstation, jadi aku dengan family ikut sekali la. Tapi kat terengganu je. Tapi,tapi,tapi naik flight tau. Saje nak gempak. Padahal kat terengganu je tau. haha. For the first time aku pergi holiday tapi aku tak fikir pasal sekolah and tak bawak buku. Buat berat flight je. Haha. k lah aku nak sambung tgk korea ni. Nak lepaskan gian . BYEBYE.

notakeciksaya : alamak! aku tak tgk harry potter lagi. Bila nak tgk eh??

0 comments: