♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

April 13, 2011

Please read carefully...

Dear blogger,

I know I haven’t update any entry since last 4 month. Entry end of last year and new year pun tak de. Ish, ish.. seriously aku tgh sedaya upaya memperbaiki apa yg aku rasa perlu dibaiki. And, aku dah pun menjumpai apa yang aku perlukan serta apa yang aku mahukan.

So from now on, segala entry yg akan aku tuliskan dlm blog ni adalah entry sebuah kehidupan yang baru sebagai permulaan untuk jadi yang terbaik serta mencontohi yang terbaik. Aku akan update blog ni sekerap yang mungkin. Not likes dulu laa. Sekali sekala baru nak update. Ibarat part time la aku tulis blog ni.



Aku akan jadikan blog ni sebagai tempat untuk aku :



1) Ceritakan tentang perjalanan hari2 aku. Segala pengalaman, cerita pasal hidup aku lah.
2) Luahan hati aku+ketidakpuasan hati aku.
3) Cerita – cerita yang aku rasa mcm nak share dengan korang.
4) Gosip-gosip serta cerita-cerita hootttttt kat luar sana a.k.a isu semasa lah tu .
5) Stalker kawan – kawan aku sekaligus mencari idea.
6) Hilangkan kebosanan and enjoy membebel.

Kat sini jugak aku akan share segala info pasal :

1) Cerita-cerita serta artis-artis Korean yg aku FANATIC GILAAA..
2) Blog – blog yang aku rasa mcm THE BOMB!
3) Penulis novel and bukunya yang tgh meletop kat pasaran.
4) Online shopping yg buat korang tak pergi dah pasaraya luar. :p
5) LAIN-LAIN WEBSITE.






Notakeciksaya: Dalam blog ni aku akan tuliskan entry aku dlm bahasa inggeris+bahasa melayu+bahasa rojak+bahasa remaja. So, simple right? I don’t mind whether u like it or not. Habis cerita. Oh ya, bi aku not really superb. So, tak pyh nak kecoh la nak kutuk bi aku. Kalau rasa gempak sgt, go to oversea and get out from Malaysia. Thank you.






SO, SELAMAT DATANG KEPADA PENGUNJUNG BLOG SAYA. AND HAVE A NICE READ :)


Love, Suhaila ♥


















0 comments: