♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

April 14, 2011

Penyakit susah nak tidur.

KRONIK! itulah ungkapan yg sesuai utk org yg dapat penyakit mcm ni iaitu penyakit susah nak tidur malam. Urm,saya la tu. Tgk jam dah pukul berapa? almost 2 am dah. Tapi mata rasa mcm baru 2 petang. Mcm nak bersenam je ptg - ptg. Punyalah susah nak tidur. Pusing dah, golek pun dah tetap mata tak nak pejam.

Tapi nasib baik jgk hari ni aku dah terdetik nak on blogging balik kan? boleh aku membebel je kat blog ni kalau aku tak dapat tidur. Atleast part time aku menjadi la jugak. hahaha. Eh, kau ingat aku suka ke mcm ni? penat tau. Tak de kwn nak bercakap sbb semua org dah pun tidur.

Aku penat fikir mcm mana aku nak survive diri aku bila aku dah sambung belajar nanti? dengan susah nak tidur mlm, susah nak bgn pg, susah nak mkn.. sume nya susah la. Haih, harap - harap aku selamat la menghabiskan pengajian aku sampai target yang aku nak. Jgnlah disebabkan masalah tidur ni mengganggu pembelajaran aku. Amin. Tolong eh motivatekan aku sikit. Rasa mcm dah kronik jeee.. Dah dekat 2 bulan dah mcm ni.Kesiankanlah kat aku :(



 

3 comments:

Syuk Ry said...

ak pn der pnykit ssh tdow gak ni..

Nur Fannun said...

cuba baca buku yg membosankan..lama2 mengantuk le..kurangkn atau elak terus minuman berkafein. jgn byk tidur siang, nti mlm tak leh tidur..wt aktiviti byk disiang hari..nti mlm mesti letih..sng nk tidur

Known as Shayla :) said...

okey, tq :)