♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

April 14, 2011

Salam peeps,
saya baru je dari melawat blog-blog yang sy rasa sangat the bomb. Terima kasih GENG BLOGGER kerana telah memperkenalkan sy dengan kawan - kawan baru serta blog- blog baru yang sangat cantik. Tengoklah blog sy ni. Tak setanding dengan blog dorang yang lain. Mmg mcm langit dan bumi kalau nak comparekan dengan yg lain.

Actually, aku bukan lah org yang baru dalam dunia blogging tapi penyakit malas aku ni yang menampakkan aku ni mcm baru dlm dunia blog. Tengoklah entry aku. 3 bulan sekali baru terasa mcm nak update. Blog aku ni dah messy sgt mcm sampai. Haih, nak kena sapu balik bagi bersih dulu dan betulkan apa yang patut.

So, apa yang aku nak sampaikan kat sini, aku nak sangat jadi mcm blogger - blogger yang lain. Yang ramai follower, kreatif untuk hias blog dia, ramai kwn sume lah. So, i hope GENG-GENG BLOGGER yang lain dapat bantu sy untuk menjadi seorang blogger yang aktif, sempoi dan kreatif. Saya juga mahu jadi seperti anda.

Aku nak belajar cara menulis yang dpt menarik minat org utk sentiasa baca and follow blog kita, selain drpd aku nak hias cantik - cantik blog aku. Tapi aku tak tahu -_-.

But its okey lah, aku akan berusaha utk menjejak laman - laman web blogger lain supaya aku dpt ilham dan dapat jadi setanding mereka. Fighting!


Love, Suhaila

0 comments: