♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

April 14, 2011

macam mana nak delete 'blog i'm following'?

Salam peeps,
Dari ptg tadi aku dok belek je laman blog ni sbb aku tgh update kan semua benda benda yang tgh serabut dalam blog aku. Update entry, follower, link-link semua. Nak jadikan blog ni cantik la katekan. Aku tgh berusaha jadi seorang nak pandai ni. Hikhikhik. Lepas dah cantik nanti, sure punya aku jemput hadir dlm perasmian blog aku ni. hahaha

Tapi dari tadi aku cube try nak padamkan nama - nama blog yg aku dah pernah follow before this, sebab aku nak letak yang baru. Tapi tak boleh. Dah ckp dah nak stop following tapi dia wat derk je. Ni yang buat kerja aku terbantut ni. Haih, siapa boleh tolong ni? ke mmg tak boleh padam? Alamak, mati lah aku. mcm mana aku nak update blog yang aku tgh following ni? Tak syiok la mcm ni.

Hari ni, masa aku dihabiskan dengan menghadap laptop 24 jam. A.k.a internet la tu. Mana ada zaman sekarang menghadap laptop tanpa internet.? oops ada kot. Hmm, sape - sape lah. Yang pasti bukan aku. Hidup aku tanpa internet mcm gila betul. Sbb hari- hari aku kena menepek kat rumah. Dan sejak - sejak aku dapat kontrak broadband percuma ni, terasa hari - hari aku sungguh indah dan nyaman. Kunci pintu, online la. Kan senang kerja tu.

And sekarang ni aku kena sambung kerja aku meng-up to date kan blog aku ni. So kepada blogger yang rasa mcm nak tolong aku, silakan ye. And kepada blogger yang rasa mcm blog ni ada kekurangan, sila - sila lah inform ye. maceh :)



Love, Suhaila

0 comments: