♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

November 10, 2009

healthy knowledge.

Hye, baru lepas surf internet tentang healthy and beauty. Bukan la nak jadi cantik tp mcm tertarik dengan web die yang menampilkan mcm2 cara untuk sihat dan cantik dengan cara yang betul. Dulu aku ade cari jugak website mcm nih dekat magazine tp rupanya magazine tuh dah lama dan web tuh pon mcm dah tak ada lagi. Tapi kali ni aku ambik dari magazine yang agak baru jugaklah. Then aku surf la. Ade lebih kurang 3-4 la web die. Tp most of it more to healthy disamping ada la beauty cikit2 tp tuh kat beberapa website je.Serious banyak gilaa tips2 kat cini. Aku tatau kenapa aku suka bnda2 yang berkenaan dengan laman web ni. Tak kisah lah apa2 tp most of it dalam bidang yang aku minat la. Aku ni kan pelik sikit. Minat benda yang seturn org tak minat. Kalau aku dah minat tuh, aku survey sampai lubang cacing. Byk koleksi aku minat bertabur kat dlm buku it aku. Haha.
Kat cini korunk boleh try untuk dapatkan maklumat tentang everything that u want to know about. Contoh mcm penyakit2 ke, masalah berat badan or ape2 je lah. Laman web ni akan sedia memberi segala maklumat berkenaan dengan masalah atau maklumat yang korunk ingin tahu dengan lebih lanjut. Mmg kalau korunk tekan sikit je, berderet maklumat yang keluar. Laman web ni sgt bagus untuk org seorang yg berpengetahuan luas.
Bagi mereka yang sedang berdiet ataupon tertarik berkenaan dengan healthy ni, laman web ini sedia membantu korunk untuk dapatkan tips2 diet yang betul. Mungkin ramai yang tak tahu dan tak faham apa yang dimaksudkan dengan diet sebenar. Di sini korunk boleh dapatkan tips2 kesihatan, tentang diet disamping banyak lagi tips yang korunk rase agak berguna la untuk korunk. ok lah, tuh je entry yang aku dapat tulis. Sory agak mcm 'saler' sikit. ahha! bubye.


notaciput : Ade sapa2 boleh kenalkan aku dengan photographer tak? i need a photographer now. Need to learn something. Tak profesional pun tak pe as long as die adalah photographer yang mahir tangkap gambar and kreatif dalam bidang fotografi. Pliz..plizz..if ade tolong inform kat aku eh. Thnx all, bubye.

sekian dari saya,

suhaila :)

+__+

0 comments: