♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

November 8, 2009

uurgh! kerja sekolah lagi .

Haiyoo, tension betol hidup aku kalau mcm nih. Dah habis exam masih lagi kena siapkan kerja. Tahulah dah nak spm. Tp exam pun x lepas seminggu lagi dah kene hantar itu lah, ini lah. Banyak btol kerja kene hantar. Dari nota ke latihan n yang paling aku rimas sekali adalah PEKA. Naik biul otak aku dari awal tahun tak habis2 dengan peka. Ade dua pulak tuh. Physic and Chemistry. Semuanya nak kene hantar ecok. Tak boleh awal lagi ke cikgu? Aku ni dah la tak pernah faham dengan PEKA yang aku buat. Main tulis je ape yang aku tahu. Janji kene hantar. haha. Ni la contoh pelajar yang x baik. Jangan ikut taw. hoho :x

Sekarang ni ku tengah otw nak kene siapkan PEKA physic. Sakitnya hati sbb tyme experiment tuh aku kene ambik exam ekonomi asas. Dah la susah gedabak. Kalau snang x pe lah jugah sbb lepas tuh nak kene menghadap experiment pulak. Haish, dah nasib badan. Punye la susah nak mati ekonomi asas tuh. Aku dah bape kali tidur dah x dapat jawab. Serious susah gila wei. Aku tak nak ambik ekonomi dah!! Nak ambil tasawur je. Lgpon kerajaan bg ambik sepuluh subjek je kan? hehe (baru nak relize yang kerajaan bg ambil sepuluh je. Selama ni degil jgk nak ambik sebelas. Alasan kerajaan tak bagi surat hitam putih lg. So, boleh ambil banyak. Alasan saje2 nak belajar. Rajin kan aku. Huaaa)

Ni lagi satu aku nak tanye ni. Dari semalam aku asyik fikir ape lagi peka yang cikgu chemistry nak tuh? Bukan ke expriment dah habis? Kalau nak kate experiment yang sebelum xam tuh mmg aku ingat sgt lah experiment ape yang aku buat sebelum exam hari tuh. Dah la buku tak de. Dah kene bg balik. Cakap dgn aku nak copy jwpn dari mane? Internt pliz! haha. mmg ade la kan internet nak keluarkan formula chemistry yang senget tuh. Haha. Kenapa la teknologi kite x canggih lg? Tak de ke orang nak buat komputer yang boleh keluarkan jawapan expriment? haha! serious aku mmg rela beli komputer banyak2.

Family aku sekarang ni tengah happy tgk tv. Aku kat cini tngah merana nak kene buat PEKA. Dengan nota physic lg nak kene hantar. Mmg seronok sgt minggu ni nak kene hantar semua kerja sekolah. Aku suka sgt2. Terima kasih cikgu kerana menyenangkan hati saya dengan mengatakan homework 10% markah diambil. Rase mcm nak meraikan je.. hish! Aku baru ingat nak online nak pegi usha muke KIM BUM aku tuh. Tgk2 kene ciapkan PEKA. Hot je. Kim Bum ..... arrgh! cakap pasal Kim Bum, aku nak tanye ni. Kenapa lah dia ni cute sgt eh? Geram betol. Rase mcm nak cubit2 je muka die biar penyek. Cute sgt la. Rase mcm nak pinjam kejap la muke die. Bole tak Kim Bum? Kenapa la Ji hoo aku tuh tak mcm tuh? hahah! Tak pe, pape pun, Syaiful aku pon chomel jgk kan? hihihi :x

cute kan, kan, kan????

sekian dari saya,

suhaila :)

+__+

0 comments: