♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

November 18, 2009

MUST WATCH! GAGA

Hye. Aku baru lepas tgk video kat youtube ni. Tajuk Haptic Mission. Series best. Cerita ni kisah pasal Hyun Joong(Ji Hoo) , Kim Bum, Kim Jun dan Son Dam Bi. Dorunk ni terpilih untuk jadi pekerja dekat Syarikat Anycall. Cerita ni betul. Bukan drama or movie. Tp kisah perjalanan dorunk berebut nak dapatkan kerja kat situ. Serious best gila! kene tgk jgk! Cepat, cepat search kat youtube ' Haptic Mission' Serious tak tipu. Komfon akan tergelak gila babeng especially tgk Hyun Joong. Dia macam bodoh gila dalam cerita tuh. Haha. Rase nak ketuk2 aje kepala dia. And Kim Bum, dia memang handsome n smart gilaa dalam cerita tu. Kene tgk jugak. Menyesal kalo tak tgk. haha. Bye



Suhaila :)



+__+


1 comments:

Nuzulf said...

mentang2 la kte buat cuontdown smalam.. awk pn buat cdowm gak... huhu :)) bel eh nk bgi benda tu kt awk