♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

June 3, 2009

Dalam Kenangan .. T_T

Hye..
Rasenyer da lama x update blog..bila menghadap komputer jer, rase muak lar pulak asek tatap benda yang same jer..xde cerita menarik..! msg?? hurm..ntah lar..kalo msg xde lar pulak bosan tahap cipan..cikit2 ade lar..padahal setiap hari aku msg..tu lar die AURA MSG! Bila hati dah terisi, selalu msg pon x bosan..but to me 2 cerita dulu..sekarang nk tgk fon pon dah xde mood..tgk jer teringat muke dier..mcm fon 2 muke die lak..buat sakit hati jer..so, if sape2 msg,tp aku x balas 2 paham2 je la..tadi aku baru jer kol 'abg' aku untuk abiskan pepid aku, then aku beralih arah lak kat 'besfren' aku..haha..tup tap tibe2 mati..means kdt dah abis lar 2..haha berjaya akhirnya..tapi yang paling menyakitkan hati aku ialah aku terlupa r pulak yang aku tgh msg ngan Fatin, kazen aku..perh! Lagi menyakitkan hati pepid aku dah lar dah habis, boleh pulak die cerita tentang cerita menarik die ngan Wan..aku punyelah panas..hee..dah la pepid aku xde..boleh pulak die cite yang die ciap pg mandi ngan Wan kat laketown..perh! gile x aci pergi berdua..huh! haha..kalo die tau aku kutuk die ni mati aku..dia da lar tgh pujuk mak muna nk dtg kL..maklumlah bf xde kat cne..die pon lari ar konon2 nk bercuti kat cini..hish..haha..dulu kat kampung, kami selalu berempat; Aku, Syaiful, Fatin, Wan (pasangan bergu)..kami pernah pergi Laketown same2, pergi Titi Asmara same2..hurm..tp skrg??? nampaknye lepas ni aku terpaksa jadi 'minah rempat' jap ar kes nk gi tman fatin ngan Wan dating kat titiAsmara..perh! terseksa gler tgk pasangan bahagia date dpn aku sdgkan aku panas kat citu sorang2..naik berbulu jer aku..dulu Saiful selalu temankan aku, tp skrg? hehe..phm2 jela.. Bila aku ckp yang aku dah x kwn ngan Saiful n Zaid, leh plak tanye Kimi mne..mmg sengal la kan? Kimi dah lame lost contact ngan aku..lgpon Kimi macam nk permainkan aku jer..biarlah..Aku ingat lg mase kat kampung hari 2, aku gan Fatin pernah terguling2 atas katil bile dpt msg dari Kimi..x senonoh betol..haha..pas 2 bangun pg mandi pon tak (gosok gg jer) tp terus kuar bilik gayot ngn Kimi dpn makanan n Mak muna sampai Mak muna jerit kat Kimi yang aku busuk x mdi lg..hehe..Kimi layann jerrr doo..mmg sporting gler r mamat 2...kat bukit merah laketown lak Kimi asek kol jer..haha..rase mcm dihargai lar pulak daripada pakwe sendiri..haha..penangan Kimi ni jgn maen2..agak kuat gak r coz Kimi ni muke ensem jambu kot..tp bg aku skrg sume 2 xde makne pon da..dua org jer yang bermain dlm fikiran aku skrg ni..ntah lar..stress aku bler ckp psl dorang dua! shut up lar.. x nk ckp..dulu Kimi layan aku lg bagus dari dorang sampai Mak muna ingatkan Kimi ni bf aku..Kimi layan jer lar family aku ni..perh! Gile r pecah rekod kalo aku dpt bf hensem mcm Kimi ni walaupun x SEHEBAT Saiful n x SETANDING Zaid..tp semua kenangan dan cerita dulu..sekarang semua its over..haha..tp bg aku skrg ni paras rupa mmg aku x pandang langsung sejak aku dikhianati oleh 2 orang insan paling penting dalam hidup aku..Apakah benar mereka berdua mempunyai perasaan lantas memperbodohkan aku? apakah maksud mereka mengkhianati dan mempermainkan kepercayaan serta keikhlasan aku selama ni? mungkin syg sahaja x cukup..cinta perlu kekuatan dan aku gagal pertahankannya..maafkan aku..

p/s : Ni semua cerita lame lar..aku dgn Kimi dah lame lost..tak payah nk merapu dah yea..:)

bubye..

0 comments: