♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

June 29, 2009

Tarikh patot ditulis : sabtu (27.06.09)

Hyep..rasenye da lame sangat aku x update blog aku ni..haha..sekarang ni aku tgh chat dgn someone ni..aduyai..sungguh caring n best die 2..percakapan die sweet jer..hehe..(jgn mara) ..bukan ape..malaslar nk lepak depan komputer dalam waktu sekarang ni..ingat x banyak story ke? haha..banyak gile tau..tp malaslar nk cter semua. Nanti terkantoi 'orang tu' bace..Firstly, aku sengaje je tak nak update blog pasal exam..bia gempakz cket..haha..

Finally semua result dah dapat and alhamdulillah kali ini keputusan aku agak meningkat dan aku lulus dalam semua subjek kecuali 'add math' jer..urm, actually aku ade masalah cikit dengan cikgu tucen add math aku but we just talk2 yesterday n aku harap kiteorang dah xde masalah lg...alaa..standart r cikgu muda 2o an..fikiran lebih kurang mcm kite jer..aku harap benda ni akan improvekan add math aku..aku anggap mungkin aku xde rezeki kot ataupn latihan aku x cukup banyak..tp aku bersyukur subjek yang lain semua lulus..btw, hari ini adalah hari interaksi antara ibu bapa dan guru sekaligus datang ambil report card..haha..aku bangga kali ni..walaupun keputusan aku x setahap cemerlang tp ok lar untuk level aku..

Di sini aku nk buktikan pada 2 org ni yang aku mampu bangkit sendirian tanpa ada yang menyokong..Walaupun selama ini aku hanya bergantung sepenuhnya kepada tulang belakang aku, tp kali ini aku mampu buktikan pada meraka bahawa tanpa ade sesapa pun di sisi aku, aku mampu berdikari n bangkit sendiri tanpa ade sape pon menyokong even 'bestfren' aku..pada aku dugaan kali ini adalah tamparan yg paling hebat la yang pernah aku alami tp aku xkan pernah berputus asa..aku akan jadikan ape yang jadi sebelum ini sebagai pengajaran dan mengajar aku untuk lebih berhati- hati dalam hidup aku! Aku mampu bertarung sendirian dengan diri aku untuk bangkit n sedar bahawa aku akan menghadapi peperiksaan..syukur alhamdulillah aku dpt 'struggle' abis - abisan walaupun x banyak....

Sekarang aku x perlu bergantung kat sesape lagi..aku mampu bangkit sendiri tanpa bantuan DORANG..dan yang aku paling bangga n bersyukur ialah aku dapat menjalankan tanggungjawab dan kewajipan aku dengan baik..Alhamdulillah..Thx 'AWAK' ..

bubye..Asekum :)

0 comments: