♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

June 7, 2009

This moment ....

Salam! hehe..akhirnya tugas aku untuk merantau berjalan dengan jayanya. Aku telah berpuas hati dengan kerja aku. Lepas ni no more jalan2 lg..tunggu cuti sekolah if ade org panggil baru aku mulekan kerja 'rantauan' aku balik..sekarang ni fokus aku kat novel jer..tggl lg 1 year lbh jer..To me everything is work. Whatever i do is work to me..coz kerja aku ni x menentu..haha..Kami pergi beramai2 then tidur kat one resort ni(x boleh bgtau resort ape) ..niat sebenarnya 2 in 1. bekerja sambil bercuti. Bler bercuti ape lg mmg kerja yang wajib dilakukan ialah 'cuci mata' . Haha..tp ape yg nk dicuci..xde org sgt pon..tp....haha..aku tiba2 teringin nk cerita tentang seseorang ni..die lain dari lelaki yang aku knal..aku tercuci kat die ni dengan cara x sengaja..2 pon aku baru sedar kehadiran die waktu die dengan ikhlasnya senyum kat aku..mmg aku terkedu la kan..banyak kali gak lar TERcuci kat die mcm dah termelekat...haha..juz kidding jer..cara die buat aku teringat kat someone yang mmg baik gler ni..then die dah tolong aku selamatkan aku daripada umi ngan dayah..sakit hati aku dengan umi n dayah ni..malas nk cerita tentang budak 2..tp mamat ni mmg baik sgt. Dan yang paling aku terharu..abg die, akak ipar die, ayah n adik die baik sgt2 dgn aku..n x sombonk ngan aku..keturunan die cantik2..aku tatau name die sbb aku x bercadang pon nk memanjangkan perkenalan ni. Aku just usha dari jauh jer..tp mmg agak sedih lar biler dah nk balik. Aku rase die tatau pon aku nk balik dah waktu 2 sbb tanda2 die mcm die ingat aku msh stay kat resort tu lg..tp sebenarnya aku dah nk balik..aku x tau pe die rase..sedih 2 ade..tp aku nk buat pe..

Aku tatau nk describe die mcm mane..die sungguh sempoi..dia mandi juz pkai seluar pendek hitam putih then x berbaju je pon dah boleh buat aku berdebar tgk die..tp aku x ade pape prasaan pon kat die..aku try untuk buang jauh2 prasaan cinta dalam hati aku ni..hehe..(bajet jer) ..arrgh!! aku dah x nk ckp pasal die..aku blah dari citu x ckp pe pon..pertemuan terakhir kiteorang berakhir mcm 2 je..tgk dari jauh..aku mandi kat shower sebelum nk masuk bilik then nmpak die tenung dari jauh..aku x expect pon die pandang aku..tp aku mcm rase berdebar n x keruan cket..mcm 2 lar pertemuan terakhir kiteorg..aku dah tekad dlm hati aku x nk pk pasal laki lg..tp die ni lain sgt..ntah..adoi!! aku sedih gler..pandangan die redup sgt..hati die mcm lembut..muke die mcm terkandung sesuatu..die x mcm laki yang aku knl b4 this..hurm..its ok lar..aku x nk cter lebih2..cukup lar moment 2..dah lar..bye2..

0 comments: