♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

June 4, 2009

New hair ..

Haloo..
haha..today i got a new hair! haha mmg ni lar first time aku bangga ngan rambut nipis, halus, panjang n lembut aku ni..selama ni aku mmg x bersyukur langsung ngan rambut aku..ade jer yang tak kene..panjang sgt lar..halus sgt lar..nipis sgt lar..x sesuai lar..hurm..macam2..tp td tpat pkul 6 ptg,,aku dapat rambut baru..yeye..hurm nk tau cam ne?? dah tentu2 lah aku pergi potong rambut..potong bentuk 'v' ..tmmg cantik arh cina tu buat..tp yang nk dijadikan cerita, ni lar kali pertama aku berpuas hati dengan rambut aku..hahaha..teruk kan? mule2 mak aku bising aku...die ingatkan aku buat 'rebonding'..jeng jeng jeng..padahal mne aku buat rebonding..mmg dah semulajadi..hehe...tp mmg die bg nampak betol2 macam rebonding tambahan pula rambut aku dah mmg semulajadi mcm ni..first time aku kagum dengan rambut aku..aku dah x menyesal lagi dapat rambut nipis n halus macam 2 asalkan lembut n memuaskan hati aku..lgpon aku keluar pakai tudung..bukannya aku x pakai tudung..jd aku just berbangga dalam rumah je lah..kat luar aku usually pakai tudung..kecuali kalo nk gi pantai ke..mandi kolam ker..haha..yg tu tak lar..aku ingatkan aku x dapat potong rambut td coz dkt 5 jam aku nangis bb senggugut..mmg x tahan gle..rasenyer ni lar sakit senggugut yang paling teruk pernah aku kene..oopss..x leh cerita lebih2..fobia aku bile aku tiba - tiba sakit perut lagi..haha..btw aku dah pon dapat bergaya dengan rambut baru aku..haha..sekarang aku berpuas hati dengan rambut aku..halus, nipis,lurus n lembut..hahahaha..jgn jeles k.. Aisya pon ade rambut baru gak..hehe..kiteorang berdua penat2 jalan kaki pergi gunting rambut kat kedai td..dapat murah..siap gunting, cuci n blow lagi..perh! mmg kat citu je lar nti tmpt favourite aku! haha :)

0 comments: