♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

June 7, 2009

My great holiday!

Semalam selepas kami bertungkus lumus menyiapkan kerja yang terbengkalai, niat di hati nk pergi N9 untuk release kan tension..haha..bincang punye bincang..cari punye cari..tbe2 termelekat kat Tiara Beach Resort..pe lg kiteorang pon pergi larr bercuti..like i said.."evrything is work" ..so, maknanya if aku pergi hospital pon kalo ade pape yang menarik, aku tulis jer artikel tentang 2..tp disini aku ingin menceritakan tetang poco- poco..haha..agak pelik kan? B4 tu aku nk ceritakan tentang Tiara Beach Resort..cantik sgt resort die..resort 2 xde pantai tp swimming pool die mcm pantai..dah mcm taman tema lak..cantik sgt n besar..aku de gak cilok poscard die tp de kat Hekal..die curi..haiyooo..geram3x..ok dah..skang berbalik pasal poco - poco..first time aku tgk laki nari poco - poco dpn mata aku..haha..sungguh chomel die menari..smooth jer..mcm poyo2 tp ntah..steady gler..aku dok puji2 mamat poco - poco ni menari cantik..then kwn die dgr..mmg die report r kan kat mamat 2..aku dah malu thap ciban da..mmg mamat 2 prasan abeh lar lepas 2..sakit jer ati aku..perh! mmg die kehulur - kehilir lar dpn aku kan..dgn suar pedek ketat die..dengan spek hitam die(staff lifeguard lar katekan)..arrgh!! mmg bajet..tp die mcm poyo2 smart jer..x sakit mata tgk..x meluat..hahaha..tp ade akak ni pon menari poco - poco gak dgn die...seksi nk mati tp quite ok lar muke die..cantik gak lar..tau lar die cantik n seksi, tp x yah lar menepek kat mamat 2 konon - konon nk sakitkan hati aku..aku x heran lar mamat 2..die 2 sekali pandang mcm Zaid jer..cume die smart cket dari Zaid n Zaid lg tinggi cket dari die..perangai?? haha..no comment..dua2 hensem n gatal..pantang tgk pompuan cantik..

Tepat pukul 12 kami pon check out dari resort 2..kiteorang singgah kat Teluk Kemang jap untuk membeli belah..aku plan nk beli souvenier tp bler pk balik untuk sape? Dulu ade gak orang penting yang selalu aku ingat nk beli barang untuk die waktu bercuti..tp skarang? hurm..untuk bestfren aku dah ade da..untuk yang spesel ni xde cket..mule2 Hekal cari kan name Fira untuk aku, sempena name 'Elfira' tp xde..abg 2 ckp nyesal die bg kat org lain bler tau name aku Fira..haha..then die mcm serba salah jer ngan aku..die nk ukirkan name aku kat keychain besi tp bler pk balik aku pernah belajar ukir besi 2 untuk ukir name aku ngan Zaid..tp benda 2 x dihargai langsung oleh DIA coz dia pergi baling buang benda 2 kat tasik kat Metropolitan..mmg aku nk menangis r waktu 2..x dihargai..bg aku itu tanda hubungan ktorang tp bila die dah buang, aku pon campak lar kat longkang kat Metropolitan gak..sekaligus menamatkan riwayat cinta kami..So, bile abg 2 tawarkan nk ukir name, aku jd teringat kat Zaid n aku dah tatau nk ukir name aku ngan sape..Abg 2 ckp nk ukirkan name aku ngan bf aku..aku tiba2 terdiam then cpt2 die tersdar yg aku mcm baru pas break..Die serba salah lg...kesian die..haha..then Hekal ckp kat aku pilih keychain 'couple' punyer jer tanpa ukir name..aku pon pilih lar 2 pasang then Hekal tanye 2 untuk sape..coz ade 2 pasang..aku blur..a'ah kan..untuk sape aku bli..? itu untuk 'couple'..aku tibe2 jd sedih..then Hekal ckp kat aku..simpan bnda 2 untuk bf aku yang betol2 aku syg serta yang betol2 sygkan aku n x mainkan aku..jgn main bg je kat sebarang org walaupon aku rapat ngan org 2..aku pelik..time aku ade bf, aku bukan x terpikir nk beli n bg kat bf aku cume ntah..mcm ade halangan jer..mungkin aku nk bf aku yg bg kat aku kot..n aku nk ktorang pg beli sama2..tp bile aku xde bf, ni lar kali pertama aku beli keychain kapel..mmg cantik..ukiran die menarik hati aku..sbb 2 aku beli 2 pasang lain2 corak..cume aku tatau nk bg kat sape..Hekal ckp simpan jer untuk 'THE ONE' aku 2..Hekal pilihkan untuk aku kaler hitam dan putih tp aku teringat la plak kat mamat seluar hitam putih yang dah buat fikiran aku x keruan ni..so, aku n Hekal decide kaler hitam pink..hehe..then aku n Hekal bli keychain frenship kami ..aku ade, die pon ade..hehe..then kiteorang pergi makan then jalan2 jap kat pantai..ntah mcm mne aku teringat kat Zaid..tibe2 aku rindukan die sbb die pernah pergi citu..pedih hati ni sbb terlalu rindukan die..aku pasrah jer..tp ingatan aku kat mamat 2 mampu mengatasi Zaid..knp eh? 'mungkin Fira dah terlalu kecewa kot dgn Zaid..'(Hekal ckp) ..sekarang aku mcm dah x dgr name "AL" lg..name tu dah bertukar "FIRA" ..tp aku msih sygkan name 'AL' sbb name 2 bermakna untuk aku..sebelum balik aku pergi beli huruf diamond yang rm3 tu..huruf 'E' ..maksud die aku dan Hekal jer yg tau..oops..aku dengan Hekal kwn jer k..lgpon die dah ade org admire die..ceh..xpe Hekal..kite besfren forever..xde prasaan antara ktorg..dia hanya kwn rapat aku yg sangat baik..kiteorang dah berjanji akan buang perasaan cinta dalam hati ktorg..aku dah pon bersetuju tp?????? mcm termakan lar plak..konon2 x nk kpel dah..haii..kalo mamat 2 bace blog ni..mati aku!!!! tp dlm hati aku skarg ni bukan Hekal, bukan Epul, bukan Zaid or sape2..aku nk tumpu kat kerjaya aku..after that kiteorang pon balik then terus berehat..sesungguhnya perantauan kali ni sungguh menarik! haha..

k lah aku letih ni ..nk tido...bye2

askum.. :)

0 comments: