♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

October 8, 2009

Spek itu penting !

Ari ni aku agak kebengongan sedikit sbb td pergi tucen akaun Ms Wong tak bwk spek. haha, mmg melangok je la dpn papan putih tu tgk ape yg dpt dibaca. Terkial - kial nk bace ape yg Ms. Wong tulis. Mmg BESAR SANGAT tulisan dia. Agak malu sebenarnya bile cikgu tegur tak nmpak ke? haha. coz i'm sitting betol2 dpn papan putih tu. Series weh, mmg aku tak nampak langsung. Chua pon kurang nampak die ckp but he still have speky die tuh. Sbb tu lah aku ckp SPEK itu PENTING. Mcm fobia je nak tinggal spek dah! gaga :O .. Amat berguna rupanya spek tu dikala aku kehilangan 'contact lens' kesayangan aku buat mse ni. Semua org tanye mane pergi nyer kontek lens aku? haha, da expired weh! x cukup duit nk beli lg. hahah! (mcm mahal sgt jee.. topup tak pe pulak!) wee~


Arrgh!! still can't accept it. Exam lg 2 minggu nk datang. series, mmg tak bace ape pun. Bukak buku je, kosong. Time tuh la Ji hoo ganggu fikiran aku. Tak ji hoo, kyu jung (Hanna mesti mrah. Ntah betol atau tak ejaan die. Marah betol dia aku xreti sebut name budak tuh) Kalau tak jugak, yg amni punye tu.. lg aku tak ingat name die. Tp aku ade gmbar die :) Haha! Ni die. Cuci mata jap keyh!

Sangat Chumel kan? Amni! jgn marah. Sebesar - besarnya kita letak utk awk! Kite rase gambar ni je yg kite ade. Btw, Die sgt chumel skang ni. Hanna punye tak berani ltak. Nti kne kutuk. ahha! :p

Btw, Hati kita tetap setia kepada Hyun Joong! <3>

Dan, hari ni jugak kiteorang buat study group addmath kat rumah Faris. Serious mmg lawa gila rumah die. aku suke! haha. tp aku datang lambat sikit sbb ada tetamu datang. dlm pkul 11 tuh kiteorg start la study group tu. Fuh. lega gile sbb akhirnya habis jugak 1 chapter addmath. jadila even bab tuh sebenarnya cikai je. daripada tak tahu langsung. kan,kan? tadi baru aku merasakan study group yg sgt best. semua tolong - tolong kalau ade yg tak phm. Saya sangat suka! tp semua tekun je belajar. Nak ambil gambar pun x berani. Ambik gambar buku pon jadi la. hahah! :O


Then sempat pulak bergaduh semata - mata nak bgtahu nak makan ape. Semua berebut2. Nak mkn nasi la, pizza la, ayammas la. haha. Then we decide nak makan pizza. Dapatla sorg dua keping. Then sembahyang - sembahyang semua after that, sambung balik. Cop, serios weh, rumah Faris besar dan cantik gila. Aku suke sgt woo. Haha! Naseb baik tak ambil gambar rumah dia. Haha. Tapi last2 si Hussaini ni agak annoying cikit la. Habes semua org lari nk belajar sorg-sorg. Sempat tangkap gambar die tyme dia tgh bebel. Annoying kan? haha. Jangan marah Huss.. Chomel ape. hahah!





Sekian dari saya ")

Suhaila :)

T_T

5 comments:

Amni S said...

Eh, esokk yer. Haha. Blaja lagi (:

Known as Shayla :) said...

yup..yup.. sgt best :) btw, thnx amni! kite dah edit blog kite ltak gmbar kt tgh. huhu

Known as Shayla :) said...

yup..yup.. sgt best :) btw, thnx amni! kite dah edit blog kite ltak gmbar kt tgh. huhu

Known as Shayla :) said...

yup..yup.. sgt best :) btw, thnx amni! kite dah edit blog kite ltak gmbar kt tgh. huhu

nana abd rahman said...

oi xkn komen sndri smpi 3 kot?cek adek sile mizkol sy nombor anda.msg lg afdal.sbb sy da terformat phone. xder nombor anda.cpt sket.nk minx no wancik~
sekian trime kaseh