♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

October 18, 2009

Tired dayy :(

hi hi! serious semalam n hari nih penat gilaa. Banyak sangat open house minggu nih. mentang - mentang la minggu ni last raya. tak menyempat - nyempat aku pg. sorry eh kpd sape2 yg aku tak sempat nak pergi tuh. byk sgt. sorry sgt2 k. semalam mmg aku lantak makanan mcm x ingat dunia ah. saje cari pasal tak nk breakfast dulu. knon biar lapar la. after that, mmg aku mcm pirana laa kan. huish! ok, semalam sempat pergi 2 rumah je. sedih gila. tp tuh pon perut mcm nk muntah balik. uurgh! rugi je mkn.

Ni nak cerita ni, saje nk buat HANNA panas. hohox! semalam kali pertama aku pakai selendang. saje nk market jap. padahal tudung biasa ada. nk mencari pasal la katekan. amni la ni. dia yg bawak virus selendang die tuh. haha! tp hana x suke org pki selendang yg lembik2 lekat kat muke tuh. naseb baik aku pakai x lembik. haha. kalo tak, nyanya je. hahah! :0 ok, aku thu aku pakai selendang ni agak sakai and x kemas. tp lantak laa. first time la katekan. hahah! mak aku pon kutuk cikit2. ngeh2. tp saje je nk buat kenangan. mmg rimas yg teramat. tp angin mcm laju je jalan. hahah! :O aku thu gambar ni agak tak cantik tp tgk je la eh. hahah! kalau x suke sudah. muke aku bukan muke kau. yela, aku ni mne la chumel. hikhik.


Adakah ini saya? tepuk dada tanye lah selera :p

ni gambar aku dgn adik aku tyme otw nak pg uma sape aku x sure. mak aku ckp adik aku lg chomel dari aku. haha! it's true? :(


ok, mule2 kiteorg nak pergi rumah faris dulu sbb rumah die yg paling dkt. coz after this nak kene gerak jauh cikit. tp tgk die tak ready makanan lg. so, tak boleh nak buat ape lah. terpaksa go to mak n ayah punye kwn punya opeh house. mule2 pg kat umah kwn mak kat kajang. serious sate n meehun sup die sdap wei. rase nak tapau je. dah la meja aku tuh pnuh dgn gula2. mmg saje la die nak bg gigi aku makin cantik. dah la pulak semua kat citu kalangan doktor2. hahah! . ade yang pkai baju nurse dentist lg. hoho! agak kelakar la pergi rumah oprn house pakai baju nurse. nak market kuut. hehe. aku rase setengah balang tuh habis sbb aku tapau gula die bawak masuk dlm handbag mak sbb handbag aku dah x muat . wee ~

next opeh house kat puchong pulak. boleh bayangkan betapa jauhnya perantauan kami? hahah! siap boleh tidur lg. perut kenyang la katekan. gaga! sampai sane kiteorg malantak pulak nasi lauk ayam masak merah. agak sedap la. huhuhu. wife die katering :) bgus kan?

ok lah someone destroyed my mood. xde mooad nk tulis. padahal byk lg. serious! sorry! ok lah final exam dah nk dekat. jd mungkin kureng cikit aku update entry. after final 4 nov, aku sambung balik. wish me luck k .
bye


0 comments: