♥ notakeciksaya ♥

Hello, My name is SUHAILA. I'm 18 for this year. As u know, i'm a female. I'm a good person with full of habit. I'm camera addicted. Mind ur own business. I'm using my camera. Not yours. I love to holiday. So don't ever disturb me while i'm holiday. Its my business. :) I feel free to talk about anything. But, please respect people while you re talking especially if u're boy. Everything is not important to me but i juz wanna have fun n enjoy my life! And, if you nice to me, i'll nice to you too. So, welcome to my blog and always follow my update okey. Thank you. Have a nice read :) ♥

October 5, 2009

uurgh! tension kembali.. :(

Urrgh! Sangat tension hari ni. Finally jumpe jgk buku akaun n addmath aku yang sekian lama menghilangkan dirinya. Setelah seminggu aku belajar tanpa menghadap buku akaun dn addmath, kini aku terpaksa bertungkus – lumus untuk menyiapkan segala kerja aku yang tertunggak selama seminggu ni. Terseksa jugak sebenarnya belajar tnpa buku ni. Akhirnya aku realize bahawa BUKU itu penting untuk kite blajar. Tanpa buku, mmg semangat aku tak de langsung nak belajar. Tambah lg mood raya masih menguasai diri. Hahah! Bak kate amni, kita harus menukarkan mood raya kepada mood study! Gaga! :O

Aku ingatkan bile dah jumpe buku tu, ade la mood balik nak belajar. Rupenye mcm night mare je utk aku sbb cikgu nk kutip buku untuk ambik markah for final exam nanti. Aduyai, ini bermakna cuti selama 3 ari sepanjang pmr nanti akan dihabiskan dengan menyiapkan segala homework yang telah tertunggak sbb buku aku melarikan diri. Dia pon nk raya gak :D (Padahal before this pon bukannye ciap pon homework, PADAHAL JEE .. saje jee nk gempak !) Huaa..

For ur information, kelas kami akan bercuti selama 4 ari je. Hish, x aci betol. Kelas lain banyak je cuti. Asal masuk time kelas kiteorg je, cikit je cuti. Yela, budak akuan la katekan. Banyak sgt bermain dgn bilangan nombor, jd bilangan hari cuti pon dikurangkan. Sekali sekala apa salahnya :p . tapi kite mempunyai otak kene berfikir secara kreatif. Apa kate kite tmbah cikit2 cuti kite? Haha. Hish, jahat plak aku ni. Dibuatnya ade cikgu aku yg bace blog ni, mau aku kne pancung dgn die. Ape2 pon aku dah bertekad tak nak sia2kan peluang cuti kali ni dengan beronline, membaca komik dan novel serta menonton cerita korea. Argh! Susahya kena tahan nafsu ni. Kne kunci sume bnda2 tu. Its ok suhaila, weeknd cuti minggu kedua kite relax jap cuci mata balik kat BOF. Haha! Kreatif kan? And after that, terus jwn final exam. Kire ok la tu. 2 minggu struggle rehat jap then terus final exam. Time final exam tu tak nak la struggle da. Kite study smart je ok. Ok lah pape pon ini adalah berita gembira utk aku sbb final exam bukan minggu dpn. Ohh thnx gile! Cikgu kate 20.10.09 smpai 02.11.09 . hurm, ok la tuh!
K la all, nak tido bole? Sejak 2 menjak ni mcm lena jee tido. Knp ye?? Haha. Bubye


sekian dari saya ")

suhaila :)

T_T

0 comments: